.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختصاص700میلیارد ریال برای محور سوادکوه

شمال نیوز: بخشدار زیراب با اشاره به لزوم تسریع در چهار بانده شدن محور سوادکوه، گفت: استاندار مازندران در مراسم افتتاح فرمانداری سوادکوه شمالی از اختصاص 700 میلیارد ریال برای تعریض محور سوادکوه خبر داد.
به گزارش شمال نیوز، حشمت‌الله سمیعی صبح امروز در بازدید از طرح‌های راهسازی این شهرستان با اشاره به تاخیرهای به وجود آمده در اجرایی شدن تعریض محور سوادکوه، گفت: سابقه تعریض محور سوادکوه به 10 سال قبل باز می‌گردد که در سه سال اخیر شاهد فعالیت‌های چشمگیر در اجرایی شدن آن بوده‌ایم.
بخشدار زیراب با اشاره به مشکلاتی که تاخیر تعریض محور سوادکوه برای مردم ایجاد کرده است، گفت: از تاخیر به وجود آمده در تعریض محور سوادکوه و مشکلاتی که برای مردم ایجاد شده است، عذرخواهی می‌کنم و با رایزنی‌های مختلفی که انجام شده است شاهد تسریع در اجرایی شدن آن خواهیم بود.
وی از اختصاص 740 میلیارد ریال برای لکه‌گیری و روکش و ادامه تعریض محور سوادکوه خبر داد و یادآور شد: استاندار مازندران در مراسم افتتاح سوادکوه شمالی از اختصاص 70 میلیارد تومان برای تسریع در تعریض محور سوادکوه خبر داده بود.
سمیعی از رایزنی و مدیریت رئیس راه و شهرسازی شهرستان سوادکوه برای استفاده از توان پیمانکاران در لکه‌گیری و روکش آسفالت محور سوادکوه در بخش زیراب خبر داد و افزود: از پیگیری و مدیریت رئیس راه و شهرسازی و همکاران وی در تسریع لکه‌گیری و روکش آسفالت محور سوادکوه در بخش زیراب تشکر می‌کنم.
عضو شورای اداری سوادکوه گفت: چهاربانده شدن محور سوادکوه به طول 84 کیلومتر انجام می‌شود. /ف250

/فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 ارديبهشت 1392
از زمانی که یادمونه سالی چند بار لکه گیری میکنن و دوهفته هم دوام نمیاره و باز همون آش و همون کاسه است . این کارا جز هدر دادن و حیف و میل بیت المال چیز دیگه ای نیست .محور سوادکوه باید بصورت اساسی درست شود .همین الان سدهایی که احداث شده است برای جلوگیری از ریزش کوه هیچکدامش اصولی نمیباشد . پس کارشناس و بازرس در این مواقع چه کاره اند ؟ یک انسان عادی و با نگاه یک فرد غیرکارشناس هم میشود تشخیص داد که این سدها دوام چندانی ندارد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.